zila's FotoPage

By: zila Ahyak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 15-Oct-2008 07:10 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Raya

Bersempena Hari Raya ini, kami sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada kawan2 semua yang mengunjungi fp ni..masih belum sempat lai nak update gambar..masih dalam kamera lagi..hehe..


Thursday, 17-Jul-2008 02:23 Email | Share | | Bookmark
Setelah lebih setahun berlalu

Hakeem dan mama
control....
suke gosok gigi
View all 6 photos...
Assalamualaikum..

Setelah sekian lama aku tak update dalam fp ni..so hari ni aku meluangkan masa untuk mengupdate berita terkini hiburan sensasi..

Hakeem pun 1 tahun 10 bulan...so bila mencecah umur ni, perangai dia dah makin menjadi2..nak marah tak paham lagi..nak babat dia kesian plak..so aku kena jadi mama yang penyabar dalam mengajar Muammar Hakeem...kalau abah...kureng sikit sabar dia...kena ingatkan selalu...

So pasni..kena selalu amek gambo semula lah..tengok kengkawan punye gambo sentiasa update...



gambar ni pun tahun lepas punyer...heheh..


demo gosok gigi..


Monday, 12-Mar-2007 06:04 Email | Share | | Bookmark
Mama and Muammar

Nak amek bunga ke apa ni ?
Orkid laa...
choo..chooo ada tayar
View all 5 photos...


Monday, 12-Mar-2007 05:27 Email | Share | | Bookmark
Abah dan anak lelakinya..

Cak...
Tak ajak minum pun abah ni....
Cemana nak minum plak yek..heheh
View all 6 photos...


Monday, 12-Mar-2007 03:37 Email | Share | | Bookmark
Muammar Hakeem Bin Bashirun

Hidung ngan mata ikut mama dia heheh
Mwahhhhhh
Siapa tuh? ni Hakeem
View all 12 photos...
Ini adalah gambo Muammar Hakeem.
Sepanjang 6 bulan menjaga dia..membuatkan mama rasa bersyukur pada Allah, bila ada anak ni terasa sungguh gembira. Alhamdulillah hubby pun rajin tolong..



[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net